donderdag 7 maart 2013

Buitenspeelgoed

Met deze blog hoop ik jullie allen van meer informatie te voorzien wat betreft buitenspeelgoed. Twee begrippen zullen dwars door elkaar gaan lopen en dat zijn de begrippen buitenspeelgoed en speeltoestellen. Eigenlijk zijn speeltoestellen een soort buitenspeelgoed. Als je het onderscheid zou moeten maken dan zou je kunnen stellen dat speeltoestellen duurzaam en groter zijn als gemiddeld buitenspeelgoed.

Maar goed, nu de context is weergegeven kunnen we gaan beginnen met bloggen. Ik zal even kort vertellen wat jullie allemaal de komende tijd op deze blog kunnen gaan verwachten. Ik zal onder meer tips gaan geven over de veiligheid. Het gaat allemaal om de kinderen en dus is de veiligheid het aller belangrijkste. Ook gaat het natuurlijk om de prijs van het buitenspeelgoed. Voor de kinderen is dit misschien minder belangrijk, maar voor de ouders zeker niet. Ik zal enkele korte tips geven over hoe je het beste geld kunt besparen. Ik zal alvast een tipje van de sluier oplichten en dat is dat internet een zeer bruikbaar middel is. Uiteraard zal ik allerlei soorten speeltoestellen en buitenspeelgoed gaan behandelen. Wat zijn de voor- en nadelen? Wat vinden de kinderen leuk en wat is totaal niet praktisch? Ook is het belangrijk om te kijken of een speeltoestel beter in de tuin of op een pleintje kan worden geplaatst. Ik ga nu niet teveel in de diepte er op in, ik zou zeggen houdt deze blog goed in de gaten.

Buitenspeelgoed informatie


Ik wens jullie allemaal alvast veel leesplezier en ik hoop dat jullie er een hoop aan zullen hebben!

Mochten jullie tips hebben of zelf ervaringen hebben met bepaald speelgoed dan kunnen jullie altijd mailen. Ook ervaringen met bepaalde webshops of winkels worden zeer op prijs gesteld. Zo helpen we elkaar!

Ps: alvast een algemeen linkje van wikipedia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten